Friday, April 10, 2009

TERIMA KASIH WAHAI TG DI ATAS NASIHATMU ITU

Ada orang kata perjuangan nih penuh ranjau. Aku tak nafikan. Ada orang kata perjuangan nih penuh dengan air mata. Aku tak nafikan. Ada orang kata berjuang ertinya menderita. Aku tak nafikan. Ada orang kata yang merosakkan jemaah adalah kejahatan kejahatan dalaman yang bersembunyi di dalam jemaah itu sendiri. Ini pun aku tak nafikan.

Buat semua sahabat yang tak putus putus menelefon untuk memberikan kata kata semangat dan perangsang, aku cuma mampu ucapkan jutaan terima kasih. Semoga Allah swt menganugerahkan syurga kepada anda semua. Buat pimpinan jemaah yang sering menasihati aku sejak 10 tahun lalu, juga jutaan terima kasih untuk tuan tuan.

Aku tak akan jatuh di sini. Aku tak akan mengalah dengan cabaran dan dugaan ini. Marang akan menjadi saksi betapa aku akan bersuara sepuasnya setelah bertahun tahun aku mengambil pendekatan tunggu dan lihat di atas semua fitnah itu.

Selidikilah dahulu sebelum berbicara. Jangan hanya bercakap atas apa yang didengari oleh telinga. Jangan membuat kesimpulan di atas andaian sahaja.

Buat TG, terima kasih. Semoga Allah swt panjangkan umur TG untuk terus membimbing rakyat dan jemaah ini. Tempoh 10 tahun menadah nasihat daripada TG bukanlah suatu tempoh yang singkat. Halalkanlah semua nasihat nasihat yang terkumpul sepanjang 10 tahun ini. Aku ikrar dan janji wahai TG, aku tidak akan mengalah kepada suara suara sumbang itu.

No comments:

Post a Comment