Sunday, March 22, 2009

SEMOGA ALLAH SWT MENYELAMATKAN AKU DARIPADA FITNAH GOLONGAN MUNAFIK DALAM JEMAAH

Aku sedih sangat hari nih bila WA masih menyanyikan lagu yang mengaitkan aku dengan SB. Aku tau, dia masih menganggap aku SB. Takperlah WA. Suka ati ko lah jika ko masih nak terus menyebarkan propaganda ko tuh. Aku ok jer walaupun aku rasa macam nak tumbuk jer makhluk yang bernama WA nih.

Pertama, dia di antara makhluk yang secara aktif menyebarkan fitnah bahawa aku seorang SB. Kedua, WA adalah makhluk yang mencemari kesucian jemaah ini. Ketiga, WA hanya tahu mempertikaikan tanggungjawab orang lain tapi tanggungjawab dia satu pun tak siap. Malah, hampir hampir hancur PAS Kawasan aku akibat “kepandaian” yang dimiliki oleh Pak Pandir yang bernama WA nih. Keempat, baru duduk dalam suatu jawatankuasa peringkat pusat pun dah rasa macam diri dia tu Presiden PAS. Giler ker haper…..

Beginilah WA. Jika aku memang SB atau jika aku ada kena mengena dengan SB, maka kafirlah aku tetapi jika aku bukan SB dan takde kena mengena dengan SB, maka kafirlah ko wahai WA. Aper? Aku tak patut cakap macam nih? Apa aku peduli? Aku tak kisah pun jika ko nak terasa kerana ko memang patut disumpah begitu. Semoga Allah swt mengeluarkan ko daripada jemaah ini wahai WA.

Pahitkan? Ko marah kan? Apa aku kisah?!

No comments:

Post a Comment