Monday, March 16, 2009

LEMBU KORBAN UMNO/BN DI BUKIT GANTANG

Yang diisytihar sebagai calon yang ada bunga tu tapi yang perasan macho yang pakai rayban tu....

Yer yer jer pakcik kopiah tu. Buat malu kat kopiah jer

Ramai giler cameraman. Maklumlah baru dilantik menjadi model Cemerlang Gemilang Terbilang

Nih kira campur Melayu Cina dengan India sekali baru dapat banyak nih. Kalau Pakatan Rakyat banyak nih baru India jer tu pun ambil sudut tak penuh

Bergambar..jangan tak bergambar. Tak lama lagi dah nak masuk muzium. Yang baju kuning tu dah dimuziumkan oleh UMNO sendiri

Model CEMERLANG GEMILANG TERBILANG sedang berbincang dengan Pengurus Pilihanraya Kecil Bukit Gantang. Leh percaya ker mamat baju batik nih?

Jefry Zain melopong tak dapat jadi calon walaupun yer yer tawarkan diri


Memang ramai yang hadir ke majlis pengisytiharan nih. Ramai tu sebenarnya bukan hadir tetapi dihadirkan oleh pemimpin UMNO yang masih menipu diri mereka sendiri bahawa UMNO masih mendapat sokongan majoriti rakyat. Pastu yang hadir tu pula akan jaja keliling kampung “kami hadir ke majlis bersama menteri dan kami dapat salam dengan menteri tu”.

Laa….dapat salam jer? Tak ker bengong, dungu dan bangang tahap cipan namanya nih.

Gambar gambar di ruangan atas memang menunjukkan ramai yang hadir. Risau juga hati aku dibuatnya. Maklumlah aku kena bertugas di UPU yang UMNO tahap hangit waktu di Bukit Gantang nanti. Tapi bila aku tengok gambar yang paling bawah nih…aku ketawa sampai tersedak. Padanlah ramai…diangkut berbas bas entah dari mana entah. Kalau macam nih lah caranya, rasanya buang masa jer kalau aku risau. Sah UMNO/B kecut dan penakut.

Enjoy it.

No comments:

Post a Comment